سلام خانومها برای نفخ چی خوبه بخورم خیلی اذیتم

۷ پاسخ

شکمتو از روی لباس با یه روسری نخی ببند
یه ذره که گرم شه روده هات شل میشن و گاز ها خارج میشن

وااای منم هر روز دارم پیاز نخور هلو انگور نخور ببین بهتر نمیشی چقدر بده

من زنجبیل میخورم عرق نعنا و آب‌جوش نبات هم میخورم

فکر کردم فقط منم اینجوریم

شربت معده بخور

منم دقيقا چند روزه بیشتر شده🙁

چایی نبات با یکم عرق نعنا بخور ببین خوب میشی یا نه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زینب مامان زینب ۱ ماهگی