۵ پاسخ

برای من هیچ چی مثل ذرت آب پز جواب نمیده خیلی خوبه خوبه

برا من دکتر یه شربت داد،بعد سه چهار روز الان تازه حس میکنم بهتر شدم امروز دوبار رفتم دسشویی منی که از وقتی یبوست گرفتم هر ۸ روز میرفتم، اسمشو نمی‌دونم هروقت بلند شدم میام میگم بت

برگ زرد الو اب رو اتیش

کاهو و کیوی حتما بخور سمنوم خیلی خوبه روزی ۴ تا۵قاشق بخوری رفع میشه یبوستت

عزیزم صبح ناشتا اب ولرم ۲لیوان بخور،با غذات کاهو و روغن زیتون بخور،الو بخور،زیتون،گلابی،انجیر اینا خوبن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری