۵ پاسخ

دکتر گفت امپول ریه بزنی؟؟

دخترخالم کیسه ابش پاره شده بود براش زدن فرداش بچش دنیا اومد ولی چون سن بچش کم بود بچش دستگاه رفت اما برای ریه ن برای کوچولو بودنش
من خودم ۲۸هفته زدم ۳۶زایمان کردم

من از هفته ٢٨ هفته اي يكبار ميزدم
٣٦ هفته كه زايمان كردم شكر خدا و طبيعت تو دستگاه نرفت اصلا

خواهرشوهرم ۳۲ هفته زد
صبح ک زد .بعد شب زایمان کرد بچش دستگاه نرفت

تو یه هفته های خاصی میزنن
فک کنم تا قبل ۳۶ هفته هست

بعدش اگر زایمان زودرس داشته باشی تا قبل ۳۸ هفته کمک می‌کنه به رشد ریه بچه

سوال های مرتبط

مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۳ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان علی مامان علی ۴ ماهگی