خانما طول سرویکس۳۴خوبه تو انتی؟

۱۱ پاسخ

نگران نباش خوبه فقط کار سنگین نکن استرس هم نداشته باش

من انومالی ۴۴ بود امکانش هس بیاد پایین اخه کاراخونه رومن میکنم

نمیگم خوب نیس اما رعایت کن و استراحت چون از انتی تا انومالی کمتر میشه

من آنومالی ۲۲ شهریور نوبت دارم

از من شکمی ۳۷ بود بعد واژینال ۳۲ بود

رعایت کنید

شکمی گرفتی یاواژینال

خیییلی رعایت کن گ آنومالی بیشتر شه .
من الان ۳۳ هستم ذکترم گف باید ۲ هفته دیگ واژینال سرویکس اندازه بگیرن ببینم چندی

من فکر کردم ۳۴خوبه پاشدم ب کارام و خونه رسیدم دیگه

بازم رعایت کن جفتت چی بود

خوبه ولی سعی کن رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان ❤️🌹🌹❤️ مامان ❤️🌹🌹❤️ ۳ ماهگی
مامان باربد مامان باربد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهریار و مهراد مامان مهریار و مهراد ۸ ماهگی