۷ پاسخ

ماه شش دیر میگذره ولی ماه هفت انگار زود گذشت برا من
ماه اخر دیر میره

فقط ماه شش نمیگذره دیر شروع میشه دیر تموم میشه من دوماه تو ماه ششم‌ بودم اشکم دراومد تا رفتم ۷🤣🤣🤣

مال من که اصلا نمی‌گذره.انگار زمان وایستاده

ما چشم انتظاریم به هفته سی برسیم 😂

دو هفته ي اول ماه هشتم و دو هفته ي اخر ماه مهم، خيليييي دير ميگذره.

منم دوماه توی۶ گیر کرده بودم😂خداوشکر دیروز ۶ تموم شد رفتم توی۷ امیدوارم۷ زودتر بگذره

دوماه اخر فک میکنم دیر تر میگذره
من شش برام خیییلی دیرگذشت ولی ۷خوب بود

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی