۱۴ پاسخ

اره ۱۰ روزی میشه ار امروز هم هربار عطسه کردم از بینیم خون اومد

منم اینجوری میشم روز چند بار

درحال حاظرمن هستم😑

من صبا خیلی شدیدددد کیپ میشه انگار سرما خوردم مثلا

از اول بارداریم کیپ بود بینی هام دیونه شدم

ابنبات نعناا من میذارم دهنم خیلیم خوشم میاد

اره من خون دماغ هم میشم تازه

اره منم شبا صدا خورناس میده نفسام بینیم کیپ میشه

منم همینجورم شب ها کلافه میشم

سرویس شدم الرژی هم دارم هیچکاری هم نمیتونم بکنم

من دهنم سرویس شده😂

من از الان اره

وای ارههه😑 من اصن یه وقتا درست نفسم بالا نمیاد چون حساسیت فصلیم دارم خیلی اذیت میشم

آی نمک قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری