سلام
من ۲۰هفتم هست هنوز تکون های بچه حس نمیکنم

۸ پاسخ

منم احساس نمیکنم😮‍💨

جفتت چیه؟

۲۱ هفته یا وسط هاش یا پایانش قشنگ تکون میخوره نگران نباش

وای منم همینطور دیگ دارم ازدرد جون میدم

والا منم هیچی حس نمیکنم

دیر نشده...اون موقع ها در حد نبض داشتم اونم نه مرتب

شکم اول خیلی دیر احساس میشه

جفتت چیه

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حسین 🩵 مامان حسین 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لوبیای سحرآمیز💙 مامان لوبیای سحرآمیز💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری