سلام خانومای گل امروز وقت سنو دارم برام دعا میکنین🥺🥺🥺

۴ پاسخ

الهیی به حق حضرت زهرا به سلامتی و دلخوش بغلش بگیری عزیزم 🤲🤲

هماتوم داری؟منم دوشنبه برا چک کردن هماتومم باید سونو برم

انشاءالله خندون بری و خندون برگردی

الان چرا سونو داری

سوال های مرتبط

مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری