۴ پاسخ

منم علائمی ندارم عزیزم فقط یکم به غذا بی میل شدم سر دلم میگیره

با هماتوم دست و پنجه نرم میکنم😀 ولی فقط شبا حالت تهوع دارم که ب ۶ میخورم خوب میشم

حالت تهوع، زیر دل درد میکنه
حوصله ام نداری ....
🙃

من ۹ هفتم نیست عزیزم ولی بخوام از احوالات اون موقع برات بگم از صبح ک بیدارمیشدم تا شب موقع خواب حالت تهوع داشتمو گریه میکردم😂فقط دوغ ترش و لواشک حالمو خوب میگرد نمیتونستم اشپزی کنم یکمم زیاد فعالیت میگرد زیرشکمم درد مکرد خداروشکر الان همشون خیلی بهتر شده😅

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا رادمان 🌱 مامان آقا رادمان 🌱 هفته بیست‌وششم بارداری