۲ پاسخ

اگه خطر زایمان زودرس داشته باشی برات میزنن وگرنه که ریه ۳۶یا۳۷ هفته کامل میشه دکتر به من گفت۳۷ سونو بده اگه کامل نشد ۶روز قبل زایمانم برم امپول بزنم که خداروشکر کامل شد ریه نیاز به امپول نشد

هرموقعی قبل هفته37 احتمال زیایمان زودرس باشه میزنن زمان نداره اونایی که از اول احتمال زایمان زودرس دارن تو هفته28 میزنن

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی
مامان دوقولوها مامان دوقولوها ۸ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی