توماه من اشکال نداره یکم جیگربحورم؟؟؟

۶ پاسخ

جیگر تنها چیزیه ک تو حاملگی نخوردم.
همممه چی خوردم😆💔حتی قلوه خوردم ولی جیگر ن
ازش ترسیدم

بخور من ی بار رفتم جیگرگی چهار پنچ تا شیخ خوردم هیچی ام نشد فقط ی بار خوردم چون خیلی هوس کرده بودم

واقعا تاحالا نخوردین؟
من از ۵دیگه چندباری خوردم حسابی نتونستم جلوخودمو بگیرم😅

من دوبار خوردم در حد دو سیخ اینا

بخور نوش جونت منم بعداز چندماه دیشب چندلقمه کوچیک خوردم

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هستی، لنا،دنیز مامان هستی، لنا،دنیز ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد