به وقت غول بارداری😐🫠

تصویر
۱۲ پاسخ

چ مزه ای میده؟😬😂

چه مزیه مال تو دیگه سفیده ویییی من برم اگ مزش بد باشه برمیگردم😂😂😂😂

من دوبار تکرار کردم اولی پرتقال بود بدک نبود
دومی اناناس بود خیلییی خوشمزه بود🤣😍

من سر پسرم اینجوری بود اب قند انقد خوب بود امیدوارم این سریم میرم همون باشه پرتقالی نباشه که بالا میارم

کاش حداقل پرتقالی میدادن بهت

وای وای

خوشمزس کههههه😍مال من پرتقالی بود
جفت شربت بود مزه ش

من پرتقالی بود خوشمزه بود

نمیدونم چرا دکترم برا من این آزمایش رو ننوشته

من الان خوردم خیلی هم خوشمزه بود😍

همهههه باید این آزمایش بارداری رو بدن🫤

ای نگاه چ رنگی داره من هی میبینمش حالم بدمیشه نمی‌دونم چطوری می‌خوام آزمایش بدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا پاشا👶🏻 مامان آقا پاشا👶🏻 ۲ ماهگی
مامان علی جونم و تو دلی❤️ مامان علی جونم و تو دلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری