سلام مامان فتدوق چطور بود آزمایش گلوکز من هنوز نرفتم ؟قابل تحمله
من این ازمایش و یه هفته پیش دادم
اصلا اونجوری که خانمای اینجا میگن نیست خیلی هم خوشمزست پرتقالیه
از بس اینجا پیام منفی خونده بودم فکر میکردم قراره بدترین چیز عمرمو بخورم
من که بالا آوردم 🥴
منم دادم طعمش مثل گلاب بود من خوردم زودی
تو ۲۴هفته زود نیست این آزمایش انجام دادی؟
منم باید برم بدم ازمایش رو ولی میترسم
خدایی حق داری ۳ساعت عوق زدم
راحته بابا
من هم همش ازش غول ساخته بودم دیدم راحت تر از چیزیه که فکرشو میکردم
الهی ایشالا بهت سخت نمیگذره 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.