بچه ها اشکال نداره برم مسافرت؟

۱۵ پاسخ

خواهش میکنم

بازم هر جور خودت دوست داری

آفرین نرو خوب کاری می‌کنی یه مسافرت بری بعد خدای نکرده اتفاقی برات نیوفته خوبه نرو زیر 3 ممنوعه مسافرت

حالا کی میخواستی بری مسافرت بعد از سونوگرافی قلب

پس حتما نرو چون سابقه سقط هم داری

من که میگم نرو دمت گرم که اینقدر داری ریسک می‌کنی بچه چندمه

اصلا نرو 800 کیلومتر میخوای بری و برگردی نرو خانمی

حالا کجا میخوای بری اگر راه دوره نرو بازم خودت هر جور دوست داری ولی بازم میگم نرو

امکان داره خدای نکرده به لکه بینی بیوفتی

سلام به نظر من نرو مسافرت چون سه اول خیلی خطر ناکه و ریسکش بالا س

مواظب باش

۳ ماه اول احتیاط کن گلم 🥹

احتیاط کنین

الهییی بیا بریم
آخه میگن قلب باید تشکیل شه فکر کنم

منم ببر با خودت🫠نه چ مشکلی دختر برو خوش بگذره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانوم🥺 مامان پناه خانوم🥺 هفته بیست‌ونهم بارداری