بچه ها من زیاد توگوشی میرم اشکال نداره؟

۴ پاسخ

اگه با گوشی بازی نکنیم که ضرر داره
امواج وای فای همسایه هارو چیکار کنیم؟! همه جا پر از امواجه
چه با گوشی بازی کنیم چه نکنیم مستقیم در معرض امواجیم

کارهممونه .چیکار کنیم .مجبوریه طاقت نداریم همش تو خونه ایم و بیکاریم 😄

ولی میگن ضرر داره
دیگه چیکار کنیم از بیکاری😭

وای منم اینجوریم😭🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
مامان پناه خانوم🥺 مامان پناه خانوم🥺 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد