روزی سه تا کیوی بخور به جون من دعا کن❤️
مصرف فیبر
کاهو
لوبیا سبز
سبزیجات
بجز اون،،، زیتون، انجیر.آلو
اینارو بخوری، قشنگ حل شده.
گوزیدن🫤🫤🫤🫤
ناشتا یه قاشق روغن زیتون بخور گلم نافن رو با روغن زیتون در جهت عقربه های ساعت ماساژ بده برا من که این روش معجزه کرد من از شدت یبوست دوچار پارگی مقعد میشدم و خونریزی میگرفتم فقط همین راه چاره شد برام بهت توصیه میکنم هرروز انجام بده بخصوص شب که میخوای بخوابی چهارتا قطره روغن زیتون بریز رو نافت و ماساژ بده فقط در جهت عقربه های ساعت
هر روز ۲-۳ قاشق روغن زیتون بریز تو یه لیوان آبجوش بخور
واسه من این روش جواب داد
چیزای نفاخ نخور منکه دوره حبوبات خط کشیدم الان نفخی هم ندارم
شربت لاکسی ژل خیلی خوبه
روغن زیتون بخور روزی یه قاشق
عزبزم منم خیلی اذیت بودم دکتر شربت m.o.m داد خبلی بهترم
ملین ضد اسید و ضد نفخ
خیلی خوب بود
کیوی روزانه مصرف کن
تحمل😂😂
من از بیرون روی زیاد تو بارداری رنج میبرم تو از یبوست
شربت لاکسی ژل عالیه
کاهو زیتون آب خوردن زیاد کیوی
واسه یبوست گوجه کیوی اینا بخور خوبه نفغ هم همه ایرانی ها دارن عزیزم نمیشه کاریش کرد از ریشه داریم باید بزنیم فقط
اب زیاد بخور
من هر وقت برای یبوست روغن کرچک یه قاشق مرباخوری سرخالی خوردم خوب شدم
کیوی برای یبوست عالیه
شربت لاکسی ژل
انجیر خیس خورده
لواشک
کیوی
من شیرینی گل محمدی خوردم یدونه خیلی جواب بود😂
البته نمیدونم خوب بود یا نه
یکم نعناع استفاده کن دوی ماست روی سالاد
نارگیل تازه و اب نارگیل واسه یبوست معرکه اس روغن زیتون بریز رو سالادت اونم عالیه
آلو ، کیوی ، انجیر
اینا خیلی خوبن
صبح به صبح ناشتا یک لیوان آب ولرم بخور از هر چیزی بهتر
من پولیپ روده هم دارم بیشتر دچار یبوست میشم
دوتا قرص جویدنی دایمتیکون بجو بعد روش نصف استکان آب بخور
اب فراوان
مصرف سبزیجات پخته،آلو،زردآلو حتی گلخونه ایش،گلابی،لبنیات،انجیر
حداقل هشت تا برگ کاهو
آب فراوان
انجیر تازه یا انجیر خشک یک روز توی آب خیس بده
لواشک هم خوبه
شربت هیدروکسی ژل هم میتونی بخوری
برای نفخ هم دایمیتکیون
با الو قرمز اسکمو درست کن
کاهو با روغن زیتون کم استفاده کن
آب زیاد بخور
یکم حرکت داشته باش تا روده ها کار کنن
خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.