۴ پاسخ

شیر بیش‌از حد دادن هم خودش کولیک و دلدرد و رفلاکس و استفراغ و..میاره،به اندازه ای شیر بده که سیر شه، شیر خشت هم شکمش رو روان میکنه و دفع زردی رو سریع میکنه ،یا شیر خشت محلی ،یا داروخونه ایش،که یه قطره اس

اگر شیر خودتو میدی گرمی نخور،زیاد بهش شیر بده تا زیاد پیپی کنه،قطره ی بیلی استاپ از داروخانه تهیه کن بده بهش

خنک نگهش دار
زود زود بهش شیر بده باید زیاد بخابه

فقط با مدفوع کردن دفع میشه
حسابی بهش شیر بده
اگر شیرت کمه از شیر خشک استفاده کن که حسابی سیر بشه کوچولوت و مدفوع کنه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی