خنک نگهش دار
شیر خشت بده
زود زود شیر خشک بده
دستگاه گرفتیم و ترنجبین و شیرخشت دادیم خورد
فقط فقط شیرخشک زیاد بخوره . هر۲ساعت بهش شیر بده و زیر دستگاه بزار میاد پایین .نیازی به قطره و کاسنی نیس . کاسنی طبع سردی داره صعف میگیرتت زیاد بخوری . اصل کار اینه بدنش کم اب نشه و تند تند شیر بخوره از طریق ادار دفع بشه زردی
دستگاه آوردیم خونه
زردیش ۱۷ بود سه روز موند اومد پایین
بعدشم قطره نئوناستر دادم
آب هندونه و انار اینا برای من جواب نداد بدتر نفاخ بود
پسر من زردیش ۱۸ بود یه شب بیمارستان زیر دستگاه بود اومد پایین چند روز بعد دوباره ۱۷ شد یه شب دیگه بستری شد اومد اوردیم خونه دوباره رفت بالا دکترشو عوض کردم یه قرص داد تا ۱۰ روز خورد خوب شد
من زردیش کم بود فقط عرق کاسنی میخوردم هر روز و بعد با پنبه کمی عرق کاسنی میزدم ب صورتش و زیر پاهاش بعد ماساژ میدادم ک عرق جذب بدنش بشه
قطره بیلی استاپ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.