سلام مامانا از کی غذای کمکیو شروع کردید؟

۶ پاسخ

چی دادی بهش ؟

من اوایل ۵ دکترش گفت شروع کنم وزنش کمه و رفلاکس هم داشت

از اول ۵ماهگی شروع کردم الان دخترم واقعا خوب میخوره
از دیروز هم سوپشو کامل میکس نکردم با گوشتکوب فقط یکم کوبیدم بافت دار بهش دادم خورد

من تو ۵ ماهگی اخرای ۵ بود

معمولا بعد واكسن ٦ماهگي

من دیروز دکتر گفت میتونی از امروز شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی
مامان شروین مامان شروین ۱۰ ماهگی
مامان پلین 🩷🐣 مامان پلین 🩷🐣 ۷ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی