غذای کمکیو از کی باید شروع کنم؟

۳ پاسخ

من شروع کردم. بیس روزه. فقط فرنی و حریره. دکتر بهم گفت

از ۶ ماهگی مگر اینکه رفلاکس داشته باشه اونم با تشخیص دکتر

از۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان شروین مامان شروین ۱۰ ماهگی
مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی