از کی غذایی کمکیو شروع کنم 💁‍♀️🤷‍♀️

۹ پاسخ

دکتربه من گفت شروع کنم

منم یه پیزایی میدم دکترش گفت اوکیه

من از۴ماهگی روزی یبار فرنی میدادم کم،چون رفلاکس داره

دکتربمن گفت از پایان پنج ماه میتونم شروع کنم

کولیک و رفلاکس نداشته باشه از ۶ ماه بهترین وقته برای کمکی به گوارش بچه هم آسیب نمیرسه

من از ۶ ماه و نیم شروع کردم
بهترین وقت همون ۶ ماهگی هس زودتر خوب نیس
مگر اینکه مجبور باشی

من امروز شروع کردم

من دوسه روزه شروع کردم

سوال منم هست 🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان شروین مامان شروین ۱۰ ماهگی
مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی