۴ پاسخ

نه عزیزم هر گونه مسکنی که بخوری برای بچه خوب نیست ژلوفن که خیلی قویه از دکترت بپرس شاید بگه استامینوفن ساده بخوری

فقط استامینوفن ساده

استامینوفن ساده ۵۰۰

سوال منم همینه منم هم تب کردم هم بدن درد گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه ۵ ماهگی
مامان نویانا مامان نویانا ۱۵ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان امیررضا و مهوا مامان امیررضا و مهوا ۵ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی