۶ پاسخ

خیلی ببخشیدپس شماهاکجابودین؟؟؟اگه خدایی نکرده خدایی نکرده اتفاقی میفتاده شمادوتاازدست شوهراتون مخصوصا خاهرت روزگارنداشتین

یا خداااا خیلی خونسردی ب نظرم عزیزم حتما ببرین دکتر

چطور همون لحظه نبردین
همین مایع رو گفتی من ترسیدم💔

بله حتما ببرینش بچه یه ماه سرش نازکه بچه خودت بود نمیبردی

حتما ببرید چون نوزاد یکماهه است و دقیقا خیلی مهم اون ضربه کجا خورده

یاخدا چقد ریلکس میگی
خواهرت متوجه شد ؟
تو کجا بودی مواظب بچت باشی

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین ۳ سالگی
یه ماگ‌خریدم ۴۸۰ اومدم خونه دخترم رفت روی چارپایه آب از شیر آشپزخونه بخوره از دستش ول شد افتاد شکست امیرعلی هم تو آشپزخونه بود منم انقد عصبانی شدم زدم زیر گریه رفتم تو اتاق امیرعلی خورده سرامیکارو جم کرد اومد تو اتاق گفت خدایی واسه یه لیوان اینجوری زار میزنی اگه آره پاشو بریم یدونه دیگه بخر منم اعصابم خیلی خورد بود گریه میکردم اونم عصبانی شد داد زد فدای سر بچم تو معلوم نیست دردت چیه داری اینجوری اشک تمساح میریزی مث آدم بگو چه کوفتته درد چیه منم گفتم خودت یه دردته داد میزنی سر من و ...
همینجور دعوا بالا گرفت بعد منم بهش گفتم اگه میخای خانوادتو ببینی برو من هیچ وقت منعت نکردم عقده هاتو سرم من خالی نکن مگه مقصر من بودم ؟گفتم نمیخای بیا جدا شیم من راضی تو هم راضی گور بابای ناراضی ! گفت تو واقعا راضی برا طلاق گفتم خیلی وقته! یهو زد زیر گریه رفت کنج اتاق زانوهاش بغل کرده بود گریه میکرد منم دیدم گریه میکنه هیچی نگفتم رفتم تو حال . به خدا من اعصابم از دست دخترم خورد بود نه چیز دیگه
ولی میدونم خانوادشو نمبینه عقده کرده تقصیر منه! خب بره به خدا من حرفی ندارم .عذاب وجدان داره خفم میکنه



فرزند کودک همسر دارو دکتر رفلاکس پوشک مولفیکس تب شدید