۵ پاسخ

منم فقط کمر درده

نترس عزیزم من همون کمر دردم نداشتم

از الان که زوده من تا هفته ی ۸علائم نداشتم

عادیه نگران نباش

نترس خیلیا علائم ندارن و بارداری سبکی دارن عزیزم .. بعد علائم از هفته دگ شروع میشه کم کم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری