۵ پاسخ

منم بستم لحاف و توشک کوچولوشم خودم دوختم و پارچه کشیدم روش.

من که بستم چند روز پیش
اگه وسایلاشو خریدی ببندی خیالت راحت میشه 😍🥰

من الان دارم جمع میکنم .. ولی نمیدونم قنداق فرنگی بزارم یا نه

منم جمع نکردم یکم توهزینه هاش گیرکردم

۳۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهان👶💙 مامان ماهان👶💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا💞 مامان معجزه خدا💞 ۵ ماهگی
مامان ولید 🥹❤ مامان ولید 🥹❤ ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد