۱۱ پاسخ

منم خیلی دیارو دوست دارم🥲

عالیه

خیلی قشنگه

سلیقه خودت چیه عزیزم اون مهمه من اما تا وقتی معلوم نبود دخملی دارم میخاستم بزارم اروین یا ایهان

نه عزیزم خیلی قشنگه ، اگه خوشت میاد چرا میپرسی که ناراحت بشی ، من اسم برادرزادم هست فروردین هم بدنیا اومده ،

اسم کوچیک و سبکی هست

قشنگع

اسم قشنگیه ولی قدیمی هست و هم وزنه ویاره😂

اره خیلی قشنگه منم میخاسم بذارم متاسفانه نشد

من اصلا پسندم‌نیس چون سمت ما ادم های سن بالا پیر تر ها اسمشون دیار هستش، یا عطا میزارن بعضیا اینجا قدیمیا اسمشو عطا برا همین حس خوب ب دیار ندارم

از لسمایی مث،دیار،برکه،خزان،ترمع،سرمه،نهال و این سبکا اصلا خوشم نمیاد

من متنفرم ازین اسم
بنظرم سلیقه خودتونو بذارین و ب حرف بقیم توجه نکنین

سوال های مرتبط

مامان ِ فندوق🌰🩵 مامان ِ فندوق🌰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان روژیار مامان روژیار ۱۰ ماهگی
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 
مامان جوجه مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری