سلام خواهرا اسهال تو بارداری خطرناکه

۵ پاسخ

مراقب خودت باش هم اسهال هم یبوست هر دو خوب نیست
اسهال دفع پروتئین میکنه
استرس نداشته باش
فقط مراقب باش

ادامه دار باشه اره ، چون به شدت باعث بی ابی جنین میشه

شدید و ادامه دار باشه بایذ بری پزشک

نه ولی دکتر بری ضرر نداره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل مامان فسقل هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهد💙🩵 مامان ماهد💙🩵 ۴ ماهگی