۷ پاسخ

عزیزم تا چند ماهگی طول کشید رفلاکسش بچه من بعضی وقتا کبود میشه نفسش میره

باز خداروشکر کن شیر میخوره برای من خیلی اشتهاش کم شده صدبار سینه رو درمیاره

سرشو تکون میده موقع شب خوردن

حالت سی درجه همون نشسته بش شیر بده

من روزایی ک غذامو رعایت میکنم نبم ساعت عمود نگهش میدارم زیاذ شیر نمیخوره بهتره حس میکنم ‌‌ گوشش هم بگو دکتر چک کنه پسز من بخاطر رفلاکس گوشاش چرکی شد

طول شیردهی روی سطح شیب‌دار شیر بده، ۲۰ دقیقه ایستاده نگه دار ، حتما آروغ بگیر ، زود زود اما کم شیر بده
اینا رو رعایت کنی خوب خوب میشه

بینی هاشم باید تند تند قطره بزنی خالی کنی

سوال های مرتبط