سلام خانما شما به بچه هاتون انبه میدید

۱۱ پاسخ

شش ماهه که بود بهش میدادم، اما امسال اصلا لب نزد و بدش میومد

نه دوست نداره

اره ولی علاقه ای نشون نداد اصلا

سلام بله عزیزم

اره باهاش شیر انبه درست میکنم میدم بهشون

من از ۶ ماهگی دادم

اره تقریبا هرروز

عاره
کوچیک بود بیشتر دوست داشت الان در میاره

اره .ولی خودشون زیاد دوست ندارن

اره عزیزم

بله هم خود انبه و هم بستنی با انبه و موز و خامه درست میکنم.

سوال های مرتبط

مامان پویان مامان پویان ۲ سالگی
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسمل (فرفری🍒) مامان پسمل (فرفری🍒) ۱ سالگی