من با نبات شیرینش میکنم از شیر خشکبیشتر دوس داره
اولش قند میرختم دیگ الان دوماهی ماهی هست نمیریزم از یکسال و شش ماه شیر گاو میدم
چرا باید قند بریزیم؟
من تا حالا ندادم بخاطر تب مالت میترسم
فقط پاستوریزه میدم
آره من میدم میریزم تو شیشه شیرش با یک یا دوقند شبا قبل خواب یکبار بش میدم
اره میدم همینجوری میدم میخوره یا توش کره پسته میریزم
نه اصلا میترسم چون قبلا هم ریفلاکس داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.