۶ پاسخ

من با نبات شیرینش میکنم از شیر خشک‌بیشتر دوس داره

اولش قند میرختم دیگ الان دوماهی ماهی هست نمیریزم از یکسال و شش ماه شیر گاو میدم

چرا باید قند بریزیم؟
من تا حالا ندادم بخاطر تب مالت میترسم
فقط پاستوریزه میدم

آره من میدم میریزم تو شیشه شیرش با یک یا دوقند شبا قبل خواب یک‌بار بش میدم

اره میدم همینجوری میدم میخوره یا توش کره پسته میریزم

نه اصلا میترسم چون قبلا هم ریفلاکس داشت

سوال های مرتبط

مامان اقا امیر علی🧿 مامان اقا امیر علی🧿 ۲ سالگی
مامان اورهان‌اورمان مامان اورهان‌اورمان ۲ سالگی
مامان اقا امیر علی🧿 مامان اقا امیر علی🧿 ۲ سالگی
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌وسوم بارداری