۷ پاسخ

زنده باشی گلم حالت تهوع و اینام داری ک بالا بیاری صبحا

ن عزیزم نترس

من رفتم سونو دکترم انجام داد هفته ۶ و ۶ روز ولی نه برگه داد نه ضربان قلب گفت چیه فقط گفت میخوای فیلم بگیری بگیر و ماه آینده بیا چکاپ ☹️☹️ من عکسشو می‌خوام اگه بازم نده چی

نرمالش چقده ؟

من هفته ۹ ۱۸۰ بود ولی بعدش پایین اومد نگران نباش اوایل ضربان جنین ب اوج میرسه بعد کم میشه

آره گلم من سونو قلب ۱۸۵بود طوری نیست

برای منو‌ زده ۱۹۵
میترسم واقعا
ولی دکتر چیزی نگفت

سوال های مرتبط

مامان سلین‌و‌تـودلی🎀 مامان سلین‌و‌تـودلی🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان شروین مامان مامان شروین هفته پانزدهم بارداری