فشار رو ۸باشه خطر که نداره

۵ پاسخ

برا من همیشه ۷ هست 😂

واسه فشار پایین هیچی اندازه دوغ شور جواب نمیده هر وقت فشارت میفته بخور

چرا خطر داره هم فشار بالا بده هم پایین

فشار پایینه، مخصوصاً در بارداری که نیاز به خون‌رسانی خوب به جنین وجود داره

رو گوجه کمی نمک بزن بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ماهلین جان🩷 مامان 🩷ماهلین جان🩷 ۵ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان زینب 💖 زهرا مامان زینب 💖 زهرا ۳ ماهگی