سلام چطورین گل مامان های عزیز فسقل کوچولوها خوبن

۲ پاسخ

همه شادین دیگه غم و غصه که نمیخورین ؟؟ بقول یه آدمی باید پوست کلفت بود گور بابای غصه

خوبن عزیزم دخترمو میگ یا نی نی شکمم

سوال های مرتبط

مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان قندو عسل مامان قندو عسل هفته سی‌وسوم بارداری