۴ پاسخ

من خوردم مغزم یخ شد 😂🤣

ضررشو نمیدونم ولی خیلی خوشمزه س، ولی بعدش اصلا روش آب نخور بچه یخ میزنه

خوب یا بدش نمیدونم ولی اگه اولین باره میخوری باید همش تو دهنت جابجا کنی.چون یه بار من گذاشتم تو دهنم و دیگه تکونش ندادم که خودش آب بشه سقف دهنم سوخت😂

من حالت تهوع که دارم با اینا کم میشه

سوال های مرتبط

مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۱ ماهگی