پایانِ غولِ تحمل گلوکز 😁😎💪🏻😈

تصویر
۶ پاسخ

وای منم شنبه برم مینویسه از الان گن تب مرگ گرفته 🥲 من خیلی اونطوری با هرچیزی کوچیکی بهم نسازه اوقم میگیره نمیدونم چطور تامل کنم

به بهههههه

وای چقدخوب خوشبحالت راحت شدی یادم میفته چقدخون می‌گیرند تنم میلرزه

واقعا بدترین ازمایش بارداری هست هنوز یادم میاد میخوام بالا بیارم🫩🤮

من برام گلوکز ننوشت چون دیابت دارم از این مرحله ام گذشتم

عع به سلامتی 😂
ولی من انقدر‌ررررر از شیرینی بدم میاد هنوز ندادم🫢

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان جوجه🥹💛 مامان جوجه🥹💛 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان manyar مامان manyar ۱۱ ماهگی
مامان یدونه قلبم💗 مامان یدونه قلبم💗 ۹ ماهگی
مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی