شیر خشک لیدی میل چه طعمش خوبه خوش مزه هست

۳ پاسخ

من كاكائويي همش مي گيرم و راحت مي خورم خيلي طعم خاصي نداره در كل

کاکایویی بگیر خوشمزه اس ولی کلا لیدی میل به من نساخت به شدت ترش میکنم دل درد میشم

منم شنبه میرم سونو هنوز وزنشو نمی‌دونم ولی میخام بگیرم دلم میخواد نینی تپل باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۰ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی
مامان نورا✨🥹😍 مامان نورا✨🥹😍 ۸ ماهگی
مامان ❤️مهرا❤️ مامان ❤️مهرا❤️ هفته سی‌وششم بارداری