۴ پاسخ

اره میشه

چرا انقدر این آزمایش رو سخت میکنید! تو همه افراد باعث حالت تهوع نمیشه ک

عزیزم اصلا نگران نباش
من ازمایشو انجام دادم
چند تیکه یخ بذار تو ماگ همراه خودت ببر
اصلا مزه بد نمیده
فقط خیلی شیرینه

اره میتونی

سوال های مرتبط

مامان دخمل✨🪐 مامان دخمل✨🪐 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی