دخترا کیا ۱۷ هفته ۲ روز رفتین انومالی؟

۱۰ پاسخ

من ۱۷ هفته ۴روز رفتم

من ۱۷ هفته و ۲ روز رفتم

واسه منم دکتر نوشته شنبه برم ک میشه 17هفته و 1روز

از ۱۶ تا۱۸ میتونی بری

مننننن

شنبه میشم ۱۷ هفته ۲ روز برم یا باز صبر کنم

منم 18 هفته کامل میخوام برم هنوز ولی نوبت نگرفتم

من رفتم همچی ام نشون داد خوب بود.ولی توکه صبر کردی شنبه یا یک شنبه برو راحت

من رفتم

ب منک گفتن ۱۸ هفته پر شد باید رفت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری