بچه ها میگم نیکی اصلا آروغ نمیزنه چی کنم؟

۴ پاسخ

اشكال نداره كم كم اروغ ميزنه

باید بیست دقیقه به حالت ایستاده تو بغلت نگه داری

الهی .نبات بعضی وقتا میزنه بعضی وقتا نههه.خیلی سخته

همین که یه ربع بیست دیقه بزنی پشتش کافیه

سوال های مرتبط

مامان چیچک مامان چیچک ۹ ماهگی
مامان sevin مامان sevin ۱۱ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی