اسم رز چطوره؟حستون بهش چیه

۱۰ پاسخ

خیلی باکلاسه لامصب ولی باید توی ی خانواده اروم باشه ک ارومم صداش بشه زد😂

با کلاس

احساس پاک و زلال دارم راجب اسم رز

عااالیه😍

کوتاه و قشنگ و تلفظش راحت

رزا قشنگتره . حس میکنم رز خیلی کم و کوتاهه

من اگه دختر بشه میزارم
املیا. لاویا

نینی ت دختر بوده🥰🥰من منتظر بودم از جشنت بزاری

من الارز خیلی دوس دارم اگر بچم دختر شد بذارم اما همه میگن نه🫠

کسی نتونه ر بگه واسش،سخت صدا کردنش
ولی خیلی اسم قشنگیه

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان rose مامان rose هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلا☘️🐥🥕 مامان نیلا☘️🐥🥕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Lena🩷🐣 مامان Lena🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رُز وپرنسا کوچولو🐥 مامان رُز وپرنسا کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان 🩷آوا👼🏻🎀 مامان 🩷آوا👼🏻🎀 هفته بیست‌وششم بارداری