تا دو سالگی بهتره بالشت نداشته باشه بخاطر ستون فقرات میگم.....یااگه داره خیلی خیلی نازک و پایین باشه
من اصلا بالشت نمیزارم
بالشت از یه سال و نیم مجازه
بالش نمیزارم فعلا
هیچی عزیزم
من بالشت نمیزارم
من پسرم بدون بالشت میخوابه چون رو شکم میخوابه خفه میشه
اگه بذاری خوبه نرمم هست
من بالش الیاف واسه ست خوابش بود.
زیاد پر نیست .تخت تره
من اصلا بالش نمیزارم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.