۱۰ پاسخ

تا دو سالگی بهتره بالشت نداشته باشه بخاطر ستون فقرات میگم.....یااگه داره خیلی خیلی نازک و پایین باشه

من اصلا بالشت نمیزارم

بالشت از یه سال و نیم مجازه

بالش نمیزارم فعلا

هیچی عزیزم

من بالشت نمیزارم

من پسرم بدون بالشت می‌خوابه چون رو شکم می‌خوابه خفه میشه

اگه بذاری خوبه نرمم هست
من بالش الیاف واسه ست خوابش بود.
زیاد پر نیست .تخت تره

من اصلا بالش نمیزارم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان پسر مامان مامان پسر مامان ۱۷ ماهگی
مامان به بی مامان به بی ۱ سالگی