نمیذارم
من از 20روزگی بخاطر رفلاکسش گذاشتم
من نمیزارم
من یه بالشت نازک از اول میزارم
نه نمیزارم
آره خیلی وقته
نه نمیذارم
نه تا یکسالگی بهتره نذاری
من از اول میذاشتم
آره بالشت میزارم اما خب بالشتش کم حجمه
پسر من دوست ندارخ
مم نمیذارم
من از اول گذاشتم
سوال منم هست
من تا الان نذاشتم ولی خوب الان دوسه روزی هست بدون بالشت نمیخوابه
واااا چرا نذاریم 😐😐
من نمیزارم رو تشک میخوابه خیلیم عمیق میشه با بالشت انگار اذیته
من میزارم اما خیلی نازک
وا باید بزاری 🙄🙄🙄🙄
والا پسر من خوشش نمیاد من روبالش میخوابونم اما یکم بعد غل میخوره میره اونور
تا3ماهگی میگن نزاری یکسالگی نمیشه که بچه بزرگه دیگه
دوماه اول یه بالشت خیلییییی نازک میذاشتم بخاطر رفلاکسش اما دیگه نذاشتم الانم اگ رو بالشت بخوابه غلت میزنه بیدارمیشه
من از اول نازک گذاشتم
من میزارم چون رقلاکس داره
والا پسر من که خوشش نمیاد .قبلا میزاشتم الان نمیزارم مگر اینکه یه پتوی نازک رو دوسه لایه کنم بزارم زیر سرش
جدیدا میزارم اما غلت میزنه تو خواب از رو بالش میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.