۲۵ پاسخ

نمیذارم

من از 20روزگی بخاطر رفلاکسش گذاشتم

من نمیزارم

من یه بالشت نازک از اول میزارم

نه نمیزارم

آره خیلی وقته

نه نمیذارم

نه تا یکسالگی بهتره نذاری

من از اول میذاشتم

آره بالشت میزارم اما خب بالشتش کم حجمه

پسر من دوست ندارخ

مم نمیذارم

من از اول گذاشتم

سوال منم هست
من تا الان نذاشتم ولی خوب الان دوسه روزی هست بدون بالشت نمیخوابه

واااا چرا نذاریم 😐😐

من نمیزارم رو تشک می‌خوابه خیلیم عمیق میشه با بالشت انگار اذیته

من میزارم اما خیلی نازک

وا باید بزاری 🙄🙄🙄🙄

والا پسر من خوشش نمیاد من روبالش میخوابونم اما یکم بعد غل میخوره میره اونور

تا3ماهگی میگن نزاری یکسالگی نمیشه که بچه بزرگه دیگه

دوماه اول یه بالشت خیلییییی نازک میذاشتم بخاطر رفلاکسش اما دیگه نذاشتم الانم اگ رو بالشت بخوابه غلت میزنه بیدارمیشه

من از اول نازک گذاشتم

من میزارم چون رقلاکس داره

والا پسر من که خوشش نمیاد .قبلا میزاشتم الان نمیزارم مگر اینکه یه پتوی نازک رو دوسه لایه کنم بزارم زیر سرش

جدیدا میزارم اما غلت میزنه تو خواب از رو بالش میره

سوال های مرتبط