ایییی خداا
باز زیر شکمم بدجور درد میکنه
امان ازاین داروهاو تخمک گذاری....

۲ پاسخ

بابا انقدر هم درد نداره من داشتم دیگه خفیف بود بابا
زود برو اقدامتو بکن سریع

مگه چه دارویی استفاده کردی

سوال های مرتبط