۳ پاسخ

من ۳۲روزشه دخترم
بیست تا نیم ساعت میخوره گاهی اوقاتم کمتر یرب اما زیر یرب نبوده

دختر من همیشه ۵ دقیقه شیر میخوره
حس میکنم کمه و شیر پرچرب که میگن اخرش میادو نمیخوره... بخاطر همین اکثرا دو سه بار از یه سینه میدم بعد از اپنیکی میدم بهش

یادمه پسرم این سنی بود راحت ده دقیقه رو میخورد شیر

من تا یک ربع نهایت

سوال های مرتبط

مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی
مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی