۶ پاسخ

دکترم گیگوز ۱ رو پیشنهاد داد برا کمکی
سبکه

بیومیل

من اپتامیل دادم و نان ۱
بنظرم نان بهتره

دکتر به پسرم گیگوز۱ داد به عنوان کمکی

دکتر ب بچه من ببلاک کامفورت داده خیلی سبک برا بچه

میگن آپتامیل 1خوبه
چون طعمش نزدیک به شیر مادره
ولی بچه من بالا میاره
نمیدونم دلیلش از شیره یا چی

سوال های مرتبط

مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی