۵ پاسخ

گیگوز

من به پسرم نان میدادم تازه دوسالش شد شیرخشکش و قطع کردم هیچ مشکلی هم واسه یبوست یا اسهال نداشت

آپتامیل برا بچه من خوب بود

من نان اپتی پرو اوکیه باهاش اتفاقا زود زود دسشویی داره

نان ۱

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۱۲ ماهگی