سلام امدم سونو ان تی خیلی استرس دارررررمممم

۳ پاسخ

ایشاللهههههه

استرس نداشته باش آیت الکرسی بخون انشاالله نی نی سالمه

انشالله که همه چیز خوبه💖

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۲ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 ۸ ماهگی
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فنچ مامان مامان فنچ مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری