۲ پاسخ

اره منم زدم ۲۸هفته مرکز بهداشت کزاز رو هر ۱۰سال یبار باید بزنی

به من گفتن بیا بزن نرفتم .

سوال های مرتبط

مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۹ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فراز مامان فراز ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد