دوستان من دندون درد دارم چیکار کنم؟

۳ پاسخ

میخک اگ داری بزار.
کیسه آب گرم بزار عالیه.
حوله گرم کن.
اب نمک قرقره کن با اب ولرم

اینارو خودم انجام میدم.

سلام من به دکترم گفتم
گفتم نه نمیتونم تحمل کنم
گف اشکال نداره برو عصب کشی کنه پر کنه
عصب کشی کردم و پر کردم
توکل بر خدا

سرکه سیب طبیعی تو دهنت بگردون

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱ ماهگی
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد