درد دندون دارم چیکار کنم بچها

۱۱ پاسخ

از داروخونه اسپری بی حسی مخصوص دندون من خریدم تامیزنم دردش بی حس میشه میره

من ک فقط مسواک میزنم تند تند یکم بهتر میشه

من گریه میکنم تازه همسرم میگه چیکار کنم میگم خو ببر دکتر درست کنه یا پاسمان کنه بمونه برا بعد زایمان نمیبره از خدا میخام تمام دندوناش تو یه روز درد کنه همه رو بکشه منم فقط نگاه کنم

قرص کلسیم رو صبح ها بخور بعد صبحانه خیلی موثره

فقط میتونی استامینوفن ساده بخوری و میخک بزاری همین😐💔

یکم ترشی انار هستش از این دونه های خشک با نمک بزار رو شعله بزار بجوشه یکم که خنک شد بگیر بهش بهتر میشی

میخک بزار روش با دندون فشار بده

تنها چیزی ک ارومش میکنی ی دونه میخک بزار تو دندونت با اب دهنت پف میکنه تو دندونت جا میشه بعد چند دقیقه دردش میخوابه
تنها کاری ک من این روزا میکنم

استامینوفن ساده میش بخوری

خوف لعنتی

من کلافه شدم😭

سوال های مرتبط

مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🍫🌰 مامان فندق🍫🌰 روزهای ابتدایی تولد